piątek, 6 kwietnia 2012

Radosnych Świąt!

Święta Wielkiej nocy kojarzą się z radosnym, wiosennym nastrojem.
 To czas refleksji i składania życzliwych życzeń. 
Korzystając z okazji, chciałabym Wam życzyć zdrowych i pogodnych Świąt Wielkanocnych, 
pełnych Wiary, Nadziei i Miłości. 
Niech radość i pogoda ducha towarzyszą serdecznym spotkaniom w gronie najbliższych. 
Miłej Wielkanocy!


To moja ostatnia kartka wielkanocna, która w ramach podziękowań trafiła do przesympatycznej osoby - Doroty. U Doroty udało mi się wylosować tę cudną kartko-zawieszkę, dziękuję jeszcze raz!


Podziękowania należą się również Ewie z SP, która zaproponowała wymiankę. Dostałam tę piękną kartkę:


W ramach III Międzyblogowej Wymianki Kartkowej otrzymałam aż 6! kartek (ich autorkami są Agastar, Romantyczka, Diana Art, Jesse myśli, Aisia, Nirshya):


Dziękuję za zabawę, zwłaszcza Organizatorce :)

Pozdrawiam świątecznie :)

5 komentarzy:

  1. Wesołych Świąt Wielkiej Nocy :)
    Bardzo ładna ta ostatnia Wielkanocna kartka :) Kartki otrzymane i wylosowana również śliczne :)
    Asia

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne! I Twoja i wymiankowe :) Zdrowych, pogodnych i radosnych Świąt Wielkanocnych :)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja dziękuję za kartkę od Ciebie;)
    i przesyłam życzenia radosnych i spokojnych świąt, uśmiechu, optymizmu, nieustającej weny oraz dużo wolnego czasu, by móc realizować wszystkie craftowe pomysły!
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie kartki piękne. Na pewno równie mile co otrzymać tyle kartek było wysłać swoje :) Wesołych świąt!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne karteczki i jakie to miłe....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za komentarz
Thank you for your comment